צילום מגנטים לחינה

״התעוררתי היום בבוקר לאחר החינה, והדבר ראשון שהסתכלתי עליו, היה מארז המגנטים מהחינה, ושוב כל ההתרגשות צפה מחדש, איזו מזכרת מדהימה!״ (אביגיל, 27.10.22) כך בדיוק רשמה לנו לקוחה שבחרה להזמין דרכנו שירות מגנטים לחינה. מתכננים להזמין מגנטים לחינה שלכם? הנה כל המידע שחשוב לדעת על הנושא.

 

מדוע כדאי להוסיף מגנטים לחינה?

שירות מגנטים לחינה הוא שירות שלעיתים נוטים לוותר עליו מכיוון שלדעת המוותרים אין צורך לצאת מאירוע חינה עם מזכרות, הרי זו לא החתונה. זו כמובן טעות גדולה מאחר וחגיגת חינה היא למעשה אירוע מהמם, מיוחד ומלא בתוכן. איחוד ראשוני בין המשפחות, שמחה טהורה והתרגשות גדולה אשר על פי רבים, עולה לא פעם על ההתרגשות מיום החתונה עצמו. צילום מגנטים מקצועי מקנה עבורכם ועבור האורחים שלכם מזכרת מיידית מהיום המדהים הזה, מזכרת שברוב המקרים נשארת המזכרת פיזית היחידה מאותו ערב. אין יותר כיף מלהתארח אצל דודים שלך כעבור שנתיים מיום החינה ולגלות על גבי המקרר שלהם מספר מגנטים שצולמו ביחד איתכם, מהיום המיוחד שלכם, היום בו צחקתם, התרגשתם והייתם יפים מתמיד.

 

גודל מגנטים לאירוע חינה

התלבושות המיוחדות שספק אם תלבשו שוב בחייכם, הטקסים המהממים, הריקודים וצילומי המשפחות, כל אלו יתועדו בצורה מקצועית ויכנסו למגנט בגודל 7*10 או 10*15, בהתאם לבחירתם. הגודל של מגנטים לאירוע חינה משפיע על המחיר ולכן כדאי לקחת זה בחשבון ולקבל הצעת מחיר לכל אחד מהגדלים. תוכלו לקבל מידע נוסף על מגנטים גדולים בעמוד שכתבנו על מגנטים פולארויד.

 

פרטים נוספים צילום מגנטים לחינה

כאשר מזמינים מגנטים לינה, נדרש מבני הזוג לבחור תחילה מסגרת למגנטים. עיצוב המסגרת יבוצע מבין מבחר מסגרות המתאימות לאירועי חינה, כל עדה לפי סמליה ועל בסיס הסגנון והטעם האישי של הזוג. ומה לגבי צלם מגנטים לחינה? כמה אנשים צוות מגיעים לאירוע? כדאי לדעת כי השירות שלנו מבוסס על צלם מגנטים מקצועי + עורך מגנטים אשר מכין את המגנטים "מאחורי הקלעים", מה שמאפשר זמינות מלאה של הצלם עצמו בזמן האירוע בקבלת הפנים, בחופה, ברחבת הריקודים ולמעשה בכל שלב של האירוע. כמובן שהשירות יתבצע על ידי צלם אדיב, חייכן אשר ניגש לאורחים ומציע להם להצטלם למגנט. דבר נוסף שחשוב שתדעו הוא שהמגנטים שלנו מודפסים באיכות מתקדמת ביותר. הם לא מתקלפים ולא דוהים ואנו מספקים אחריות למשך 10 שנים על טיב המגנט.

 

מגנטים לחינות – מה מקבלים בפועל?

במהלך האירוע תוכלו לקבל מגנטים ללא הגבלת כמות לאורחים ולמשפחות אשר הגיעו לחגוג איתכם. לוח המגנטים המעוצב שלנו ימוקם ברחבת הריקודים לעיני כל ויאפשר גישה לכלל האורחים במהלך כל הערב. בנוסף, בסוף הערב יינתן לזוג מארז שילווה אותם לכל החיים ובו בין 30 ל-50 מגנטים שנשמרו עבורם ממהלך הערב + 10 מגנטים מוגדלים בגודל 15*20 + 3 בלוקים מעץ. הכמות עשויה להשתנות בהתאם לסוג החבילה, סוג האירוע ושיקולים נוספים.

לסיכום, ערב כל כך מושקע מרגש וחד פעמי חייב להיות מתועד בצורה איכותית, מהירה ואדיבה המשאירה זיכרון מהמם וחד פעמי, לאורחים המדהימים שלכם שהגיעו מקצוות הארץ וכמובן גם לכם. להזמנת מגנטים לחינה לאירוע שלכם, חייגו אל מספר הטלפון המופיע כאן באתר או השאירו לנו פנייה בטופס המופיע בעמוד זה ותוכלו לקב הצעת מחיר לאירוע החינה שלכם. קיימת אפשרות לסגירת עסקה כוללת בעבור צילום מגנטים לאירוע חינה + צילום מגנטים לחתונה וכך אפשר לקבל מחיר זול ומשתלם הרבה יותר.

אהבתם? שתפו את המאמר!

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

תוכן עניינים

צילום מגנטים לחינה

״התעוררתי היום בבוקר לאחר החינה, והדבר ראשון שהסתכלתי עליו, היה מארז המגנטים מהחינה, ושוב כל ההתרגשות צפה מחדש, איזו מזכרת מדהימה!״ (אביגיל, 27.10.22) כך בדיוק

Read More »
צלם מגנטים זול

צלם מגנטים זול

בחברתנו אנו מאמינים ששירותי צילום איכותיים צריכים להיות נגישים לכולם. לכן אנו מציעים שירותי צילום מגנטים במחירים נוחים ומקצועיים כדי ללכוד את הרגעים המיוחדים שלכם

Read More »